Pokemon Online PL
Prosimy się zarejestrować. Po zakończeniu rejestracji forum będzie widoczne.
Pokemon Online PL
Prosimy się zarejestrować. Po zakończeniu rejestracji forum będzie widoczne.
Pokemon Online PL
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksPortalLatest imagesRejestracjaZaloguj

 

 Czekam na pomoc! ;D

Go down 
+3
koncikos
kysiek92
Levone
7 posters
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Levone
Newbie Kid
Newbie Kid



Liczba postów : 16
Join date : 21/06/2012

Czekam na pomoc! ;D Empty
PisanieTemat: Czekam na pomoc! ;D   Czekam na pomoc! ;D EmptyCzw Cze 21, 2012 12:41 pm

Mam do Was kilka pytań (jestem nowy w tej grze, dopiero 17 lvl), liczę, że na nie odpowiecie.
1. Jakie pokemony są przydatne na moim lvl (17), które dam radę teraz, lub w najbliższym czasie złapać?
2. Czy Slowpoke lub Shelder to dobre poki? Jeśli tak to jakim ballem je złapać?
3.Czasami wylatują mi rzeczy typu: bat wing, slow tail, rat tail, piece of diglett, locksmith of shell. Co to jest, do czego są one potrzebne i czy można je sprzedać za rozsądną cenę( najlepiej podajcie ich wartość)
4. Jaką drużynę ułożyć z poków: Bellsprout, Odish, Kakuna, Zubat, Diglett, Pidgey, Ratatta, Wedle,?
5.Czy karmienie pokemona jest konieczne?

Jeśli może to o czymś zadecydować to gram na serverze Quartz.
Dzięki za odpowiedzi.
Powrót do góry Go down
kysiek92
Elite Trainer
Elite Trainer
kysiek92


Liczba postów : 192
Join date : 30/01/2011
Age : 32
Skąd : Łódż/ADP

Czekam na pomoc! ;D Empty
PisanieTemat: Re: Czekam na pomoc! ;D   Czekam na pomoc! ;D EmptyCzw Cze 21, 2012 1:10 pm

1 Diglett, zubat, spearow, horsea, oddish, bellsprout.
Zlap sobie/kup koffinga na 20 lvlu.

2 Nie przydatne poki, ale jakbys chcial lapac to polecam najtansze pb :>

3 Link z oficjalnego forum(ceny wszystkich itemow, pokow itd.)
[You must be registered and logged in to see this link.]